.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فاطمه رجبی: بنی صدر شرم و حیا داشت، موسوی ندارد


فاطمه رجبی نوشت: در 14‌اسفند، علیه بنی‌صدر حاضر بودم. اما امروز در بازخوانی گذشته می‌توانم بگویم: افرادی قدرت‌طلب، زورگو، خودمحور و خودکامه چون هاشمی، موسوی و مهاجری، با تحرکات در حزب و روزنامه جمهوری، بنی‌صدر را به وابستگی به منافقین، هل دادند. هرگز عضو حزب جمهوری نبودم، زیرا اصولا حزب‌گرایی را دیکتاتوری قدرت‌طلبانه و بنیادی فاسد، دانسته و می‌دانم.

اما خیلی مسایل دیده و می‌دانم. با شناخت همین مسایل است، که دیدن بنی‌صدر در صف هاشمی برای آینده، در امروز امری عجیب برایم نیست. برای دفاع از اسلام و انقلاب، مستقل و آگاه مبارزه کردم، همانگونه که امروز در برابر دیکتاتوری هاشمی و مسایل خانواده او، و محاربه موسوی و آنها ایستاده‌ام. بنی‌صدر آن گونه که امروز موسوی محاربه علیه نظام اسلامی را عهده‌دار گردیده، وارد میدان نشد، او بسیار کمتر و رقیق‌تر از موسوی قانون‌ستیز، دیکتاتور و خودکامه بود، به قانون پشت کرد، اما با تنبیه امام رویارو شد، دفتر و دستک ایجاد نمود، اما عامل کشتار و آتش‌زدن و تخریب شهر نگردید. 14 اسفند یک کودتای ملی‌گرایانه از نوع امریکایی علیه ملت بود. سخنرانش بنی‌صدر و من در آنجا علیه او. دستور حمله به حزب‌الله را داد. اما در حد ضرب و شتم و ادب کردن مدافعان نظام اسلامی!!

نه مانند اوباش حامی موسوی قتل و تخریب و به آتش‌کشیدن. بنی‌صدر هرگز مثل موسوی پیشاپیش خیل هواداران راه نیفتاد و همسرش هرگز عهده‌دار شورش علیه کشور و مردم نشد. هر چند هادی غفاری این اصلاح‌طلب امروز در 25‌خرداد‌60، اعلان نمود همسر بنی‌صدر را دستگیر کرده است، اما علامتی از شورش‌گری آن زن منتشر نگردید. درست بر خلاف زهرا رهنورد که یا در تلویزیون بی‌بی‌سی فرمان شورش می‌دهد و یا در جمع دانشجویان آشوب‌های خیابانی را امر به استمرار می‌کند و فائزه هاشمی و عفت مرعشی که سردسته مهاجمین به اموال و جان‌های مردم گردیده‌اند. بنی‌صدر با اطلاعیه‌های پی در پی سردمدار آدم‌کشی نشد، و مانند موسوی برای به دست آوردن زورگویانه آرای ناداشته جنگ راه نیانداخت.

او همسرش را در میان فوج مردان، ابزار رای‌آوری نکرد، درست بر خلاف موسوی. بنی‌صدر شرم و حیا داشت، ادب داشت، و از مافیاگران نبود، و به قانون تمکینی کمرنگ داشت، شاید اگر آن روز هاشمی، راس همیشه دسیسه‌های سیاسی و موسوی مسوول سیاسی حزب جمهوری، و مهاجری دست‌اندرکاران روزنامه جمهوری، بنی‌صدر را در تنگنا قرار نمی‌دادند، او به منافقین نمی‌پیوست. چرا که امام با وی مدارای بسیار نمود.


جنایات آدم‌کشی آن دوران را منافقین انجام دادند، امروز سازمان نامشروع مجاهدین که پرونده دخالتشان در انفجار نخست‌وزیری از منظر شهید لاجوردی همچنان باز است، و عطریان‌فر که رفیق و فراری‌دهنده یکی از آن عناصر است، پشت سر موسوی و مشوق او هستند. از این رو، مردم برای جان «احمدی‌نژاد» نگرانند.

هاشمی با فرزندان، خویشان و انبار ثروت، پشت سر موسوی، و همین نکته کافی است تا موسوی را عملا از بنی‌صدر با کارنامه‌ای نامطلوب‌تر بنمایاند. بنی‌صدر رئیس‌جمهور قانونی دارای یازده میلیون رای واقعی مردم بود، که حدود پانزده سال بعد، هاشمی تنها به کسب ده میلیون آن آرا موفق شد. اما موسوی نامزد شکست‌خورده‌ای است که با هزینه سرسام‌آور تبلیغاتی ساختارشکنی‌های سیاسی فرهنگی و اجیرکردن اراذل و اوباش توانست کمی بیشتر از آرای سی‌سال پیش بنی‌صدر را به خود اختصاص دهد. و بالاخره امریکا و اسرائیل، پشت سر موسوی قرار گرفته‌اند و بنی‌صدر آن دوران حداقل به این شدت حمایت نمی‌شد.

موسوی امروز سردمدار معرکه‌ای است، مانند احزاب منافقین، کومله و دموکرات،


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

z. 15 تير 1388
الهام باید در اين روز مرد ،اين خانم هتاك را جمع كند . يا اينكه جرايد همت كرده و اراجيف اين خانم در جامعه پخش نكند چون واقعا بد آموزي دارد .
راستگو 15 تير 1388
موسوی هر چه باشد از احمدی نژاد خیلی بهتر است . احمدی نژاد رای واقعی ملت ایران را دزدید.
نا شناس 15 تير 1388
زنان همه شان هینطور متفکرندواحساساتی !!!
تاریخ حکایتها دارد از این ضعیفه های متفکر!!!!!
نا شناس 16 تير 1388
من خودم کسی هستم به احمدی نژاد رای دادم ولی این چن روزه خیلی پشیمانم.یکی از دلایل آن همین خانوم هست.ای کاش سیاست مداران ما کمی از رضایی و خود آقای موسوی ادب را می آموختند
بهداد 16 تير 1388
سلام علیکم .کاری به نامه ونویسنده آن ندارم .چون دوست دارم وباید در مورد مسئله ای که شناخت واطلاعاتی ندارم نظر ندهم .اما در مورد شخصی که نظر داده که احمدی نژاد رای مرد را دزدیده است بگویم با توجه به اطلاعاتی که به صورت مستند وحضور در محل رای گیری پرسش وپاسخ از طرفدارن دو کاندیدا مطرح که همگی از فعالان اصلی در سر صندوق ها بوده اند دارم چه در شهر و چه در روستا .همگی بر برتری محسوس احمدی نژاد صحه گذاشته اند .نمی دانم در کجای ایران ساکن هستید اما شما را به خدا رای شهر تهران نه استان تهران را با کل کشور مقایسه نکنید به خدا قسم خودم در زمان تبلیغات در شهر تهران حضور داشتم نیمی از کسانی که به طرفدار ی از موسوی در خیابانها حضور داشتند زیر سن رای بودند حتی در شهرهای دیگر هم که رفتم به همین صورت بود شما را به خدا واقعیت را ببینید وبیان کنید البته من به کسی دیگر غیر از این دو رای دادم .جهت اطلاع.
z.n 16 تير 1388
قابل توجه مدير محترم سايت : وظيفه تعديل و تلطيف نظرات را در سايت شما كسي بر عهده دارد؟
نا شناس 16 تير 1388
فاطمه رجبی شیر زن ایرانی زمان است ایرانیها به وجود ایشان افتخار میکند.
نا شناس 16 تير 1388
آفرین بر این زن فداکار و افشاگر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.